1. Intocmirea contractului de vanzare

1.1. Contractul de vânzare dintre cumpărător și vânzător se consideră valabil atunci când cumpărătorul confirmă coșul de cumpărături configurat furnizând adresa de livrare a articolului, alege cea mai potrivită metodă de plată și ia cunoștință cu regulile interne ale magazinului electronic.


2. Drepturile cumpărătorului

2.1. Cumpărătorul va avea dreptul de a cumpăra articole din acest magazin electronic în conformitate cu regulile prevăzute și cu condițiile interne ale magazinului electronic.

2.2. Cumpărătorul va avea dreptul de a rezilia contractul de vânzare cu magazinul electronic „Teddyway”. În cazul în care un cumpărător este dispus să rezilieze acest acord, el/ea trebuie să notifice vânzătorul despre acesta în scris (prin e-mail), indicând motivul returnării articolului și numărul comenzii în cel mult 7 zile de la livrarea articolului. Contractul de vânzare nu poate fi reziliat în anumite cazuri indicate în legislația UE și Republica Lituania.


3. Obligațiile cumpărătorului

3.1. Cumpărătorul este obligat să plătească prețul integral pentru articolele selectate.

3.2. Atunci când articolul este livrat și cumpărătorul refuză să accepte articolele livrate fără a oferi vreo explicație rezonabilă sau în cazul în care adresa indicată de cumpărător nu este corectă, cumpărătorul este obligat să acopere costul poștal care este determinat de greutatea pachet.

3.3. Cumpărătorul care utilizează serviciile magazinului electronic „Teddyway” va fi de acord și va fi obligat să respecte aceste reguli și prevederi ale contractului de vânzare.

3.4. Pentru a putea plăti pentru articolul achiziționat, cumpărătorul trebuie să indice numărul comenzii articolului.


4. Drepturile vânzătorului

4.1. În cazul unor circumstanțe speciale, vânzătorul are dreptul de a înceta temporar sau complet activitatea magazinului electronic fără notificarea prealabilă a cumpărătorilor.

4.2. Vânzătorul are dreptul de a modifica unilateral acești termeni și condiții fără avertisment prealabil.

4.3. În cazul în care cumpărătorul alege să plătească articolul în avans și nu efectuează nicio plată în 7 zile, vânzătorul poate refuza onorarea comenzii.

4.4. Vânzătorul are dreptul de a anula o comandă în orice moment și din cauza oricăror condiții, cu condiția ca vânzătorul să ramburseze cumpărătorului suma integrală care a fost plătită.


5. Obligațiile vânzătorului

5.1. Vânzătorul va asigura condiții corespunzătoare de utilizare a magazinului electronic.

5.2. Vânzătorul este obligat să livreze articolele comandate la adresa și în conformitate cu modalitatea de livrare indicată de cumpărător.

5.3. În anumite circumstanțe, când vânzătorul nu poate livra articolul ales de cumpărător, acesta va oferi un articol diferit, însă, în cazul în care cumpărătorul refuză să accepte articolul oferit, vânzătorul este obligat să returneze banii în contul bancar. indicat de cumpărător în 7 zile lucrătoare.


6. Livrarea articolului

6.1. Vânzătorul sau persoana autorizată de vânzător este responsabilă pentru livrarea articolelor.

6.2. Cumpărătorul va verifica starea articolului împreună cu vânzătorul sau cu persoana autorizată de vânzător.

6.3. În caz de deteriorare a coletului, cumpărătorul poate refuza să accepte coletul indicându-l în documentul de livrare.

6.4. Toate informațiile de livrare - Pagina de informații despre livrare.


7. Returnarea unui articol

7.1. Procesul de returnare a unui articol este supus Ordinului nr. 217 din 29 iunie 2001 al Ministrului Economiei al Republicii Lituania „Cu privire la aprobarea Regulilor pentru returnarea și înlocuirea articolelor”.

7.2. Articolul pe care cumpărătorul îl returnează vânzătorului va fi în ambalajul original și nedeteriorat.

7.3. Articolele vor fi returnate la adresa specificată de vânzător. În cazul în care articolul este nepotrivit pentru utilizare din cauza calității proaste, costurile poștale de retur vor fi plătite de vânzător.

7.4. În cazul în care articolul este returnat din cauza unei calități proaste, vânzătorul va fi obligat să înlocuiască acest articol cu un articol nou de bună calitate. În cazul în care vânzătorul nu are în stoc articolul solicitat, cumpărătorul va primi rambursarea.


8. Răspundere

8.1. Cumpărătorul va fi tras la răspundere pentru acțiunile sale efectuate în timpul cumpărăturilor în magazinul „Teddyway”.

8.2. Cumpărătorul nu va fi tras la răspundere pentru informațiile plasate de alte site-uri chiar dacă magazinul electronic „Teddyway” furnizează referințe la astfel de site-uri.

8.3. În cazul în care se produce vreo pagubă, partea responsabilă va plăti daunele părții vătămate.


9. Transmiterea de informații

9.1. Toate întrebările și mesajele vor fi trimise la adresa de e-mail furnizată în magazinul electronic sau apelând la numărul de telefon indicat.

9.2. Vânzătorul va trimite cumpărătorului toate informațiile la adresa de e-mail furnizată în momentul plasării comenzii.


10. Dispoziții finale

10.1. Acești termeni și condiții sunt supuși legislației UE și Republicii Lituania.

10.2. Aspectul, dimensiunea și culoarea tuturor produselor pot diferi ușor de fotografiile afișate în magazinul online.

10.3. Litigiile privind implementarea acestor termeni și condiții vor fi soluționate prin negocieri. În cazul unei negocieri nereușite, litigiile vor fi soluționate în conformitate cu legislația UE și Republica Lituania.

Product added to wishlist